Anica Kovačić, upravni pravnik - Pročelnica
Opis poslova:
- rukovodi Jedinstvenim upravnim odjelom u skladu sa zakonom i drugim propisima,
- organizira, brine o izvršavanju i nadzire obavljanje poslova,
- daje upute za rad zaposlenima i koordinira rad Jedinstvenog upravnog odjela,
- obavlja poslove u svezi pripremanja sjednica Općinskog vijeća,
- brine o zakonitom radu Općinskog vijeća,
- provodi neposredan nadzor nad radom u Jedinstvenom upravnom odjelu,
- likvidaciju financijskih dokumenata,
- poduzima mjere za osiguranje učinkovitosti u radu,
- brine o stručnom osposobljavanju i usavršavanju djelatnika i o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad,
- prati propise iz nadležnosti Jedinstvenog upravnog odjela,
- upravlja postupkom javne nabave,
- poduzima mjere za utvrđivanje odgovornosti za povrede službene dužnosti,
- osigurava suradnju Jedinstvenog upravnog odjela s tijelima državne uprave, tijelima lokalne i regionalne (područne) samouprave i drugim institucijama,
- donosi rješenja u skladu sa zakonom i odlukama općinskih tijela.
Jelena Posilović, inženjer građevinarstva - Viši stručni referent za infrastrukturu i provedbu projekata
Opis poslova:
- koordinira izradu idejnih, glavnih i izvedbenih projekata za općinske investicije,
- provodi potrebne radnje za ishođenje građevinskih dozvola,
- sudjeluje u izradi tehničke dokumentacije u postupku raspisivanja natječaja
- prati natječaje koji se odnose na mogućnost apliciranja za dobivanje sredstava iz fondova EU,
- koordinira izradom programa koji se kandidiraju za sufinanciranje ili sa drugim subjektima priprema projekte za participaciju u raspisanim natječajima,
- vođenje upravnih postupaka i donošenje rješenja u granicama ovlasti komunalne djelatnosti,
- komunalna naknada,
- komunalni doprinos,
- priključenje na komunalnu infrastrukturu,
- priprema i provođenje postupaka javne nabave,
- pripremanje materijala u svezi prostornog uređenja,
- izrađivanje izvješća, planova, programa i mjera u djelatnostima prema zaduženju predmeta;
- izrađivanje odluka, rješenja i zaključaka,
- izrada posebnih uvjeta i suglasnosti kod ishođenja lokacijske i građevinske dozvole građanima kod izgradnje objekata uz trgove i ceste u vl. Općine,
- ishođenje lokacijske i građevinske dozvole za potrebe investicijskih projekata vodoprivrede, vodoopskrbe, cestovnog prometa te ostalih komunalnih djelatnosti,
- izrada nacrta odluke o obveznom odvozu smeća, o obavljanju dimnjačarske službe,
- priprema materijala za raspisivanje natječaja u svezi koncesija, zakupa,
- ponuda nabave kamenog materijala,
- održavanje javne rasvjete,
- izdavanje rješenja i vođenje brige o naplati naknada za priključenje na komunalnu infrastrukturu,
- izrada analiza i izvješća iz svoje nadležnosti,
- prati propise od značaja za Općinu kao JLS,
- korespondencija s poreznom upravom u svezi razmjene podataka oko obračuna i razreza određenih poreza: vikendica, korištenje javnih površina,
- surađuje s nadležnim institucijama, državnim tijelima i službama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
Tatjana Gorišek Jančin, ekonomist - Viši stručni računovodstveni referent
Opis poslova:
- vodi financijsko knjigovodstvo i druge financijske evidencije,
- vrši obračun plaća,
- izrađuje porezne i druge propisane evidencije,
- vodi blagajničko poslovanje,
- vodi evidenciju ulaznih i izlaznih računa,
- izrađuje proračun i druge financijske dokumente,
- priprema naloge za isplatu,
- izrađuje bilance,
- vrši razrez, kontrolu i naplatu općinskih naknada i prihoda,
- izrađuje dokumente, analize i izvješća iz svoje nadležnosti,
- vodi brigu o zakonitoj upotrebi financijskih sredstava,
- prati i analizira stanje u djelatnostima i propisima iz područja svog rada,
- surađuje s nadležnim institucijama, državnim tijelima i službama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave,
- obavlja druge poslove u okviru svoje stručne spreme,
- financijski provodi realizaciju projekata iz fondova EU.
Paulina Bogović, upravni i birotehnički stručni radnik - Administrativni referent
Opis poslova:
- obavlja administrativno-tehničke poslove za potrebe Jedinstvenog upravnog odjela i općinskog načelnika te pisanje po diktatu,
- obavlja poslove prijepisa i umnožavanja materijala,
- obavlja poslove zaprimanja pismena i otpreme pošte,
- vodi zapisnike na svim sjednicama tijela općine,
- vodi osobne evidencije,
- nabavlja kancelarijski materijal,
- obavlja druge poslove koje mu odrede pročelnik ili općinski načelnik, a u okviru svoje stručne spreme,
- vodi brigu o arhiviranju,
- obavlja određene poslove informiranja javnosti.
Čistačica
Opis poslova:
- održavanje čistoće uredskih prostora Općine Hum na Sutli, uključujući i vanjske površine koje im pripadaju,
- održavanje i drugih prostora po nalogu pročelnika,
- brine se i odgovara za racionalno trošenje sredstava za čišćenje,
- obavlja druge poslove po nalogu pročelnika i načelnika.
Pravilnik o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Hum na Sutli, objavljen u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije, broj 18/10 i 13/15.