Jedinstveni upravni odjel

 
 
Anica Kovačić, upravni pravnik - Pročelnica
Opis poslova:    
  • rukovodi Jedinstvenim upravnim odjelom u skladu sa zakonom i drugim propisima,
  • organizira, brine o izvršavanju i nadzire obavljanje poslova,
  • daje upute za rad zaposlenima i koordinira rad Jedinstvenog upravnog odjela,
  • obavlja poslove u svezi pripremanja sjednica Općinskog vijeća,
  • brine o zakonitom radu Općinskog vijeća,
  • provodi neposredan nadzor nad radom u Jedinstvenom upravnom odjelu,
  • likvidaciju financijskih dokumenata,
  • poduzima mjere za osiguranje učinkovitosti u radu,
  • brine o stručnom osposobljavanju i usavršavanju djelatnika i o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad,
  • prati propise iz nadležnosti Jedinstvenog upravnog odjela,
  • upravlja postupkom javne nabave,
  • poduzima mjere za utvrđivanje odgovornosti za povrede službene dužnosti,
  • osigurava suradnju Jedinstvenog upravnog odjela s tijelima državne uprave, tijelima lokalne i regionalne (područne) samouprave i drugim institucijama,
  • donosi rješenja u skladu sa zakonom i odlukama općinskih tijela.
 
Jelena Posilović, inženjer građevinarstva -  Viši stručni referent za infrastrukturu i provedbu projekata
Opis poslova:
  • koordinira izradu idejnih, glavnih i izvedbenih projekata za općinske investicije,
  • provodi potrebne radnje za ishođenje građevinskih dozvola,
  • sudjeluje u izradi tehničke dokumentacije u postupku raspisivanja natječaja
  • prati natječaje koji se odnose na mogućnost apliciranja za dobivanje sredstava iz fondova EU,
  • koordinira izradom programa koji se kandidiraju za sufinanciranje ili sa drugim subjektima priprema projekte za participaciju u raspisanim natječajima,
  • vođenje upravnih postupaka i donošenje rješenja u granicama ovlasti komunalne djelatnosti,
  • komunalna naknada,
  • komunalni doprinos,
  • priključenje na komunalnu infrastrukturu,
  • priprema i provođenje postupaka javne nabave,
  • pripremanje materijala u svezi prostornog uređenja,
  • izrađivanje izvješća, planova, programa i mjera u djelatnostima prema zaduženju predmeta;
  • izrađivanje odluka, rješenja i zaključaka,
  • izrada posebnih uvjeta i suglasnosti kod ishođenja lokacijske i građevinske dozvole građanima kod izgradnje objekata uz trgove i ceste u vl. Općine,
  • ishođenje lokacijske i građevinske dozvole za potrebe investicijskih projekata vodoprivrede, vodoopskrbe, cestovnog prometa te ostalih komunalnih djelatnosti,
  • izrada nacrta odluke o obveznom odvozu smeća, o obavljanju dimnjačarske službe,
  • priprema materijala za raspisivanje natječaja u svezi koncesija, zakupa,
  • ponuda nabave kamenog materijala,
  • održavanje javne rasvjete,
  • izdavanje rješenja i vođenje brige o naplati naknada za priključenje na komunalnu infrastrukturu,
  • izrada analiza i izvješća iz svoje nadležnosti,
  • prati propise od značaja za Općinu kao JLS,
  • korespondencija s poreznom upravom u svezi razmjene podataka oko obračuna i razreza određenih poreza: vikendica, korištenje javnih površina,
  • surađuje s nadležnim institucijama, državnim tijelima i službama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
 
Tatjana Gorišek Jančin, ekonomist - Viši stručni računovodstveni referent 
Opis poslova:
  • vodi financijsko knjigovodstvo i druge financijske evidencije,
  • vrši obračun plaća,
  • izrađuje porezne i druge propisane evidencije,
  • vodi blagajničko poslovanje,
  • vodi evidenciju ulaznih i izlaznih računa,
  • izrađuje proračun i druge financijske dokumente,
  • priprema naloge za isplatu,
  • izrađuje bilance,
  • vrši razrez, kontrolu i naplatu općinskih naknada i prihoda,
  • izrađuje dokumente, analize i izvješća iz svoje nadležnosti,
  • vodi brigu o zakonitoj upotrebi financijskih sredstava,
  • prati i analizira stanje u djelatnostima i propisima iz područja svog rada,
  • surađuje s nadležnim institucijama, državnim tijelima i službama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave,
  • obavlja druge poslove u okviru svoje stručne spreme,
  • financijski provodi realizaciju projekata iz fondova EU.
 
 
Paulina Bogović, upravni i birotehnički stručni radnik - Administrativni referent
Opis poslova:
  • obavlja administrativno-tehničke poslove za potrebe Jedinstvenog upravnog odjela i općinskog načelnika te pisanje po diktatu,
  • obavlja poslove prijepisa i umnožavanja materijala,
  • obavlja poslove zaprimanja pismena i otpreme pošte,
  • vodi zapisnike na svim sjednicama tijela općine,
  • vodi osobne evidencije,
  • nabavlja kancelarijski materijal,
  • obavlja druge poslove koje mu odrede pročelnik ili općinski načelnik, a u okviru svoje stručne spreme,
  • vodi brigu o arhiviranju,
  • obavlja određene poslove informiranja javnosti.
 
Čistačica
Opis poslova:
  • održavanje čistoće uredskih prostora Općine Hum na Sutli, uključujući i vanjske površine koje im pripadaju,
  • održavanje i drugih prostora po nalogu pročelnika,
  • brine se i odgovara za racionalno trošenje sredstava za čišćenje,
  • obavlja druge poslove po nalogu pročelnika i načelnika.
 
 
 
Pravilnik o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Hum na Sutli, objavljen u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije, broj 18/10 i 13/15.
vrh stranice